Friday 16 December 2011

Selamat Pengantin Baharu...Pak Su & Mak Su

3 hari lepas kepulangan mak ayah dari Tanah Suci, majlis kenduri kahwin adik ipar aku yang bongsu berlangsung.Anak2 buah panggil Pak Su.Majlis nikah sebelah pengantin perempuan dah diadakan 20 November lepas.Aku buat gubahan hantaran untuk diorang time tu.

Hari Khamis, lepas ambik mak ayah kt KLIA hari tu, terus bawak mereka balik kampung.So, bole buat persiapan awal.Aku tolong sikit2 buat pelamin & hias bilik tidur.So, layankan je la gambar sepanjang majlis berlangsung...


Pelamin yang aku tolong hias...rerama & pomander tu aku yg bubuh


meja santapan...hidangan disediakan oleh kami adik beradik je


fairy & flower girl



pasangan sejoli


Nazer & Lina


Pak Su & Mak Su


Sisters


Family ku..


Semoga berbahagia hingga akhir hayat & dikurniakan zuriat yang soleh & solehah

No comments:

Post a Comment